Mistä on Meirän Maja tehty

Mistä on Meirän Maja tehty?
-Kotiäidistä, Uraputki-isästä, Aamusta ja Onnista ja karvaisesta Kissistä. Niistä on Meirän Maja tehty.

perjantai 1. maaliskuuta 2013

Reimalle käy!

 

Huomenna, ihan liian aikaisin, starttaa meidän uskollinen autopeli ja nappaa pari ystävää kyytiinsä. Nokka käännetään kohti Kankaanpäätä ja Reiman tehtaanmyymälää.

Tavoite on löytää mallikappaleita, poistokappaleita yms. edullisia ratkaisuja, mutta myös tehdä tuttavuutta kevään uuteen mallistoon.

Kevään uutuudet on muuten ainakin Parkanon tehtaanmyymälässä –20% alennuksessa huomenna, jos satutte siellä suunnalla liikehtiä.

Must See juttuja on:

pimg_76295_productpimg_77547_productpimg_78985_thumb

pimg_76432_thumbpimg_79288_thumbpimg_82459_thumb

Toiveissa on myös nähdä Lassien kevätmallisto, josta vain osa on päässyt tässä vaiheessa nettiin esille.

713440_6981721443_722441A721430_720420_running769045-9990_front

Meillä siis hyviä kokemuksia myös Lassien vaatteista.

Katsastelin kaappeihin ja jemmojen täydennys listalta löytyy:

  • Vk-haalari 104-110 cm (tec)
  • Vk-haalari 92 (tec)
  • Fleecehaalari 92
  • Vk-kintaat Aamulle
  • Kurahousut 110

Talvikengistä oli kuulemma ollut alkuviikosta hyviä aleja, joten niitäkin ehkä tulee kurkattua.

Akuuttia pulaa ei onneksi ole millekkään.

Maanantaina viimeistään raporttia, mitä sitä taas tuli hankittua :D

6 kommenttia:

  1. Mä haluun mukaan :D. Onneksi meidän Reiman paketti on jo matkalla niin ensi viikolla se on ihan varmasti perillä :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äh, taas tuota omaa napaa. Mun piti toivottaa hyvää ja onnistunutta reissua :D.

      Poista
  2. Mäkin menen ehkä huomenna Kankaanpäähän, ellei kuopus ole liian kipeä. Ehkä törmätään ;) Mä oon se tukeva homssu kakaralauman kanssa. :D
    kovasti tekis mieli kevät katsastaa myös! ja ehkä kumpparit ostaa -eikä mitään muuta...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oltiin reimalla tänään puolen päivän maissa. Oltiinko yhtä aikaa?! Oon utelias. :D
      Löytyikö mitään? Mä ostin vaan Lassien vuorilliset kurakintaat ja kumpparit. :)

      Poista
    2. Voi juku! Me lähdettiin puolenpäivän aikaan! Törmättiinköhän, en mä kyllä ainakaan havainnut yhtäkään poika kolmikkoa!?! Ois kyllä ollut hitsin hauska osua kohdikkain.
      Ja löysin mä jotain, ja lisää paluumatkalla Parkanosta, mutta siitä lisää myöhemmin!

      Poista
    3. Ootte varmaan just ennen meitä lähteneet! Varmasti olisit huomannut meidät. ;)

      Poista