Mistä on Meirän Maja tehty

Mistä on Meirän Maja tehty?
-Kotiäidistä, Uraputki-isästä, Aamusta ja Onnista ja karvaisesta Kissistä. Niistä on Meirän Maja tehty.

torstai 1. marraskuuta 2012

Oulaava alevinkkiä

No pakkohan mun oli heti palata, kun edellistä postausta kirjoittaessa oli sähköpostiin kolahtanut Oulaavan uutiskirje.
Synntäreiden kunniaksi tuotteiden hinnasta lähtee pois 40% koodilla SYNTTÄRIT. Muutamia tuotteita oli rajattu pois, mutta aikasta hyvin silti.

Onnin joululahja saldo kasvoi Småfolkin ihanalla traktori peitolla (jos maltan jouluun asti kätkeä?)


Ja Aamulle heppapaita(ei alennusta), jota olen haikaillut malliston ilmestymisestä asti

Noita peittoja olis tehnyt mieli tilata useampaakin kuosia. Ihania!


2 kommenttia:

  1. Kiitso vinkistä! Oon ihastunu noihin Meltonin sukkiin niin niitä klikkailin muutamat tulemaan. Ja traktoripeiton olis voinu tilata meillekin jos noita peittoja ei olis ennestään niin montaa :D

    Terkuin, uusi lukijasi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa joukkoon! Kyllä tänne lukijoita sopii? Pitäisköhän munkin laittaa arvonta pystyyn, vaikka kymmenestä lukijasta :D
      Traktoripeitot vissiin loppui samantien. Onneksi mun oma ehti ostoskoriin kilahtaa! Yleensä venyn ja pähkäilen hankintojen kanssa niin kauan, että menevät nenän edestä.
      Ja noi meltonit, äh. Mietin mitä muuta pitäis tilata ja noita Meltonin tossuja oon aatellu Onnille, mutta ehkä ens kerralla?

      Poista