Mistä on Meirän Maja tehty

Mistä on Meirän Maja tehty?
-Kotiäidistä, Uraputki-isästä, Aamusta ja Onnista ja karvaisesta Kissistä. Niistä on Meirän Maja tehty.

tiistai 11. kesäkuuta 2013

Kotikutsuiässä

Kummallinen sana hirviö, mutta niin se vaan on; olen huomannut olevani kotikutsuiässä!

Muistan omasta lapsuudesta, kun käytiin äidin kanssa tupperwareilla, swipeilla, alusvaatekutsuilla ja millä ikinä muilla. Lapset sai mehua ja keksejä ja luvan riehua vapaasti lastenhuoneessa.

Luulin ihan tälläisten kutsujen loppuneen, mutta mitä vielä. Olen vain ollut ihan väärässä iässä ja elämänvaiheessa! Nykyään löytyy vähintään joka kuulle jotkut kutsut, alkuvuodesta ja alkusyksystä on suorastaaan päällekkäistä tarjontaa!

Itselle mieluisimpia on tietenkin lastenvaatekutsut. On Blingoa, Me&Ita, L&B:tä, Silverjunglea jne… Noshkin näytti keväällä etsiskelevän konsulentteja. Tupperware pitää pintansa edelleen, löytyy Partylitet, Leikkien-kutsut, Oriflamet, sisustuskutsut, kakkukutsut, rohkeimmissa polttareissa seksilelu-kutsut.

Itsellä tänään vuorossa suuntaaminen Tupperware-kutsuille, ei niinkään tuotteiden, vaan hyvän seuran perässä.

images (6)

 

Syksyllä voisikin olla aika järjestää itsekin jotkut kutsut, mitähän tällä kertaa?

4 kommenttia:

  1. Kutsuja tosiaan puskee ikkunoista ja ovista, ja parit olen itsekin pitänyt! Tänä keväänä niitä oli kyllä niin paljon, että ne vähän jo kärsivät inflaation, enkä ihan kaikille jaksanut osallistua. :) Hyvä seura ratkaisee! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen huomannut saman, seuran mukaan tulee valikoitua kutsuja :)

      Poista
  2. Täällä ei kutsuja ole ihan hirveästi ollut. Olin aluksi vähän hämmentynyt kun sain talvella kutsun Tuppereille, luulin ettei niitä enään olis! oriflame kutsuilla taisin vaan olla, miikkarit unohdin autuaasti. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihhih.. Mun mielestä Tupperit sais ollakin jo olematta... Anteeks vaan :D Mutta sä kyllä pääsit vähillä, mun kevään saldo tais olla 2x tupperit, 2x miikkarit, 1x silverjunglet ja käymättä jäänet partylitet, blingot ja oriflamet.

      Poista