Mistä on Meirän Maja tehty

Mistä on Meirän Maja tehty?
-Kotiäidistä, Uraputki-isästä, Aamusta ja Onnista ja karvaisesta Kissistä. Niistä on Meirän Maja tehty.

perjantai 14. joulukuuta 2012

Astiamania

Nyt se iski… pakko saada! Justiin kun sanoin, että mulla on astioita kylliksi.
Mutta olisiko niin ihana tarjoilla jouluglögit noista Arabian ja Iittalan astioista. Enkä mä tarvisi kuin nuo mukit. Sikin sokin kaikkia joulunpunaisia kuoseja yhteensä kymmenen mukia. Ja punainen kastehelmi kulho mantelia ja rusinoita varten.
blogiiin18
Ja tuota Kulku-sarjaahan ei enää tehdä. Kuinka kätevää huomata haluavansa sellaista. Mutta lupaan itselleni, että jonain kauniina jouluisena päivänä vuonna x, minä tarjoilen perheelleni glögin näistä mukeista.
Ja Äidin on turha nauraa huokailla tälle. Mä olen myynyt paljon astioita pois viimeisen muuton jälkeen.


muoks.* Saattaa olla, että tilasin 2 kpl Kulku mukeja, kun ne oli tarjouksessa net.anttilassa. Käärin ne sitten paperiin ja annan itselleni vaikka synttärilahjaksi. Synttärit on toukokuussa. 

muoksmuoks.* ja omantunnon keventämiseksi mä päätin laittaa muutamat muumimukit myyntiin. Olin kyllä ajatellut laittaa mutenkin, mutta nyt on hyvä syy.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti